Gedetailleerde informatie over het geselecteerde boek.



 Terug naar zoekresultaten 

 Terug naar zoeken 


Vindplaats:B 6.72 
Titel:De markt meester 
Auteur: Troth Wells & Foo Gaik Sim 
Samenvatting: Vrouwen zijn de grootste groep consumenten. Ze kopen niet alleen voor zichzelf, maar ook voor anderen. Wanneer vrouwen deze macht gebruiken, kunnen zij snel de markt meester worden. De markt meester, oorspronkelijk uitgegeven door de Internationale Organisatie van Consumentenbonden (IOCU) en de vrouwenorganisatie Isis International, gaat over de rol van vrouwen als consumenten in de hele wereld. Over hun belang bij gezond voedsel, goede gezondheidszorg, betaalbare huisvesting, vrouw-vriendelijke technologie of eerlijke toegang tot kredieten. En over acties van vrouwen die opkomen voor hun rechten als consumenten.  
Redactie: Rob van Mierlo  
Uitgever: BIJEENpublicaties 
Jaar van uitgave: Voorjaar 1989 
Taal: Nederlands 
Aantal aanwezig:
ISBN/ISSN: 90-6678-046-0 
Editie:  
Ondertitel: Vrouwen als konsumenten 
Foto's: Zwart wit foto's 
Opmerkingen:  
Aantal pagina's: 80 
Serie: BIJEENpublicaties 64 
Trefwoorden: Consumentengedrag, vrouwen, technologie, huisvesting, voedsel, gezondheid, brandstof, vervoer, gevaarlijke stoffen, krediet, acties,